Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Zpravodaj Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací

Související stránky

Spolupráce s Alza.cz

Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací vyučuje ve spolupráci s Alza.cz, největší českou firmou v oblasti e-commerce, již podruhé nový předmět 2OP527 E-commerce (B2C), a to jednak v rámci své vedlejší specializace Retail Business jako povinný předmět, jednak jako volitelný předmět pro studenty mimo tuto specializaci. Každý týden se výuky účastní někdo z předních manažerů z Alzy (např. Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva, Petr Bena, ředitel Sales & Purchasing, Vladimír Dědek, ředitel webového a mobilního vývoje aj.).

Studenti minulý semestr v předmětu ocenili hlavně propojení školy s praxí, množství nových informací a také to, že měli možnost diskutovat s vrcholovým vedením firmy, s kterým by se (slovy studentů) „za jiných okolností neměli možnost setkat“.

Více

POPAI - vítězný týmÚspěch studentů v soutěži POPAI Students Awards

Studenti z Vysoké školy ekonomické v Praze Fakulty mezinárodních vztahů ovládli soutěž
POPAI STUDENTS AWARDS 2016

Ve čtvrtek dne 24. 11. 2016 byly vyhlášeny v Kongresovém centru U Hájků, v Praze 1 v rámci gala večera výsledky soutěže Popai Students Awards 2016. Ve studentské kategorii: Návrh in-store komunikační kampaně dle zadání (briefu) společnosti Nestlé Česko – Orion Margot obsadily první tři místa studentské týmy z Vysoké školy ekonomické v Praze, které zpracovaly svůj projekt v rámci předmětu Retail Marketing.

 

Více